Jul 26, 2011

Review Usahawan Affiliate , Amirul Hafiz



Saya baru sahaja membaca dan menonton Video produk Amirul Hafiz, tentang usahawan affiliate. Jadi saya nak buat review tentang produk usahawan affiliate ini. Usahawan Affiliate ialah produk yang amat menarik khasnya kepada orang baru yang nak pendapatan tambahan dalam internet. Usahawan Affiliate juga sesuai di baca oleh mereka yang baru dalam pemasaran internet, atau mereka yang gagal menjana pendapatan melalui affiliate.

Usahawan affiliate ialah produk ebook dan video, yang mengajar anda step by step bagaimana menjana pendapatan melalui affiliate. Saya sebelum ini juga banyak menjana pendapatan melalui affiliate, kekurangan idea dan teknik telah di tambah melalui usahawan affiliate ini dan ia amat membantu saya membuat perancangan lain berdasarkan tunjuk ajar Amirul Hafiz.

Terus terang saya katakan kebanyakan pendapatan saya datang dari affiliate, selepas ini saya akan giatkan lagi aktiviti affiliate selepas mendapat tunjuk ajar dari saudara Amirul Hafiz. Amirul ialah rakan Facebook saya, saya banyak menimba pengalaman dengan beliau melalui FB dan blog beliau, Beliau ialah usahawan internet sepenuh masa. Beliau berjaya dalam usahawan internet, kini ilmu kejayaan dikongsi bersama kita.

Amirul akan mengajar anda dari awal hingga akhir bagaimana jadi usahawan affiliate yang berjaya. Produk beliau memang membantu saya dalam beberapa teknik pemasaran yang saya tak tahu, kadang teknik mudah tapi saya lepas tangan, Alhamdullih selepas menonton video usahawan affiliate saya tambah semanggat

Jika anda sirius dan bersungguh-sungguh ingin berjaya dalam bidang pemasaran terutamanya affiliate, ikut langkah saya. Saya telah membaca dan memahami dan kini ingin BERTINDAK. ILMU TANPA TINDAKAN ADALAH SIA SIA.

Klik Banner di bawah untuk maklumat lanjut:



RAKAN RAKAN SAYA JUGA BUAT REVIEW:

Testi Khairul UsahawanAffiliate.Com from mirlme on Vimeo.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...