Jul 24, 2013

Testimoni stemtech AFA extract

Testimoni stemtech AFA extract, berikut ialah testimonial stemtech yang sempat saya kumpulkan




Daripada: Rokiah, Kuantan
“Mohd Aliff Qayyim, anak ke-4 yang berumur 4 tahun sekarang , mengidap ekzema sejak dari lahir. Seorang yang susah untuk diajak makan (mesti ramai yang ibu-ibu yang ada problem yang sama..) sebab itulah lambat membesar.. Setiap kali salah makan, dia akan menangis mengadu gatal dan tak tidur malam…kesian dia….Dalam sehari lebih dari 5 kali dia mengamuk yang kadangkala isunya adalah terlalu simple.
Pada 25 November lalu, saya telah menghadiri educational talk berkenaan dengan AFA extract, supplement yang berasaskan algae yang organik dan halal. so, saya terus berikan satu kapsul kepadanya setiap hari dengan harapan ekzemanya berkurangan dan boleh pulih sepenuhnya. Alhamdulillah sekarang sudah ada improvement. Selera makan bertambah (ibu mana yang tak suka bila nampak anaknya berselera dengan masakannya…). Dia masih lagi mengamuk tetapi dah reduce about 50% dari yang biasa (dlm sehari adala 2…3 kali). Dan yang paling saya suka adalah dia sudah kurang menggaru (sebelum ni dia boleh garu sampai berdarah kulitnya).
Alhamdulillah, saya telah dipertemukan dengna produk yang sangat bagus dan jika ditanya, saya tidak teragak-agak utk recommend produk ni kepada orang lain. Thank you Allah!”

Daripada: Marina, Melaka
“Saya telah didiagnos kanser payudaya pada 16 October 2012 dan menjalani pembedahan pada keesokkan harinya. Selepas itu, saya perlu menjalani rawatan radioterapi sebanyak 15 kali pada bahagian dada bermula 28 November – 14 Disember 2012. Sebelum saya mengambil Stemtech, saya mengalami sakit dada yang membuatkan saya sukar untuk bernafas. Saya juga menghadapi masalah untuk tidur pada waktu malam. Selepas rawatan saya yang ke-9 (6 Disember 2012), saya berasa lebih bertenaga. Sakit dada saya berkurangan dan boleh tidur dengan nyenyak. Pada 28 Disember, saya berjumpa dengan doktor untuk menjalani rawatan susulan dan doktor juga terkejut melihat saya yang begitu sihat. Alhamdulillah.”

Daripada: Lynn, Melaka
“Ayah saya menghidap strok pada 26 November 2012 dan lumpuh pada bahagian kanan badan. Ayah tidak boleh berjalan atau membuat aktiviti harian seperti biasa dan terpaksa menggunakan kerusi roda. Saya telah diperkenalkan dengan Stemtech AFA Extract dan terus beri pada ayah seminggu kemudian. Ayah mengambil sebanyak 3 kapsul dua kali sehari. Sebulan kemudian, tangan ayah semakin ringan dan boleh menarik hand brake kerusi roda. Ayah juga boleh berjalan tanpa mengheret kaki. Sekarang, ayah sudah boleh bangun dari katil tanpa bantuan sesiapa.”

Daripada : Azizah, Kuantan
“Sebelum saya diperkenalkan dengan Stemtech AFA Extract, saya selalu mempunyai masalah migrain yang sangat teruk dan juga sembelit. Setelah mengambil makanan tambahan ini, masalah kesihatan saya berkurang dalam masa 1 minggu. Terima kasih Stemtech! ”

Daripada : Mas, Kuantan
“Mata saya akan berair apabila silau dengan cahaya matahari dan terpaksa menggunakan cermin mata transition. Walau macam manapun, cermin mata transition tidak berfungsi dengan baik semasa memandu. Selepas sebulan memakan Stemtech, mata saya kurang berair berbanding dulu. Alhamdulillah.”


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...