Jul 29, 2013

Cara atasi mati pucuk

Cara atasi mati pucuk. Dianggarkan lebih daripada 100 juta lelaki di seluruh dunia mengalami simptom atau penyakit mati pucuk! Tidakkah sepatutnya anda mempunyai peluang untuk mengelakkannya daripada berlaku ke atas anda ? "

Anda memang perlukan zakar yang benar-benar mantap dan power untuk memberi kenikmatan seks luar biasa kepada isteri anda. Jika zakar anda tidak berfungsi dengan baik, anda perlu lakukan sesuatu untuk memperbaiki prestasi zakar anda.

"Kajian mendapati 95% lelaki pada usia 28 tahun mengalami sindrom zakar tidak tegang sepenuhnya seperti ketika berusia awal 20an! Pada usia 35 tahun ketegangan akan menurun 1/10 daripada ketegangan biasa. Semakin lanjut usia kadar ketegangan zakar akan berkurangan dengan lebih drastik! Tidakkah anda ingin mengekalkan ketegangan maksimun zakar anda tanpa mengira berapa usia anda?"

Jangan biarkan masalah zakar anda begitu sahaja. Kelak anda juga yang merana. Jika zakar dah "mati" tiada maknanya menjadi lelaki! Jadi sebagai SUAMI PERKASA anda harus sentiasa menjaga "nyawa" anda yang satu tu. 
Cubalah PRO RIGHT yang  ada khasiat maca, tribulus, dan stem cell.  Bagaimana seseorang boleh menangani masalah mati pucuk secara semulajadi?

Pengubahsuaian gaya hidup dan tabiat pemakanan serta pengambilan makanan tambahan yang sesuai boleh membantu mengatasi dan memperbaiki masalah mati pucuk ini.

Amalkan pengambilan makanan yang seimbang. Bersenam secara kerap kerana senaman melancarkan aliran darah. Pengambilan makanan tambahan yang khusus turut membantu menangani masalah seksual. Herba seperti MACA, Gingko (Gingko biloba), Ginseng (Panax ginseng), Puncture Vine (Tribulus terrestris), Muira Puama (Liriosma ovata), Withania (Withania somnifera) dan Damiana ( Turnera difusa) sangat digalakkan. Gabungan herba itu bertindak sebagai tonik seksual yang mujarab bagi memperbaiki masalah seksual lelaki.

Luangkan waktu untuk berdua-duaan tanpa gangguan anak bagi merapatkan kembali hubungan anda dan pasangan. Jika perlu, bincanglah dengan mereka yang dipercayai atau dapatkan khidmat kaunselor.


Berikut ini ialah Khasiat serta Manfaat Tribulus Terrestris untuk Kesihatan :

  •     Meningkatkan nafsu seks anda.
  •     Meningkatkan fungsi seks anda.
  •     Meningkatkan hormon “testosterone” anda, yang berguna untuk meningkatkan daya seksual anda.
  •     Dengan kandungan protodiocsin dapat memperbaiki ereksi dan vitalitas tubuh anda.
  •     Memperbaiki fungsi organ reproduksi laki-laki atau wanita.
  •     Meningkatkan kesuburan anda.
  •     Meningkatkan sistem kekebalan tubuh anda.
  •     Mempunyai kesan positif dalam produksi sel darah merah anda.
  •     Membantu penyembuhan sembelit.
  •     Menurunkan hipertensi dan kolesterol anda.
  •     Membantu melancarkan fungsi hati, ginjal, dan jaringan uriner anda.

Kebaikan dan Keistimewaan Maca Kepada LELAKI dan WANITA
  1. Meningkatkan nafsu syahwat (libido)
  2. Meningkatkan tenaga dan stamina
  3. Peningkatan potensi lelaki
  4. Membantu melawan simtom Andropans
  5. Mengatasi kemurungan
  6. Terapi “Penggantian Hormon” (HTP)
  7. Paras Dhea meningkat dengan nyata sekali pada kaum lelaki secara keseluruhannya apabila dirawat melaluinya untuk membantu dalam merawat  tekanan
  8. Menyeimbangkan Hormon
  9. Melancarkan peredaran darah
  10. Meningkatkan bilangan sperma (Oligospermia), bilangan spermatozoids dan pergerakannya untuk menggalak dan meningkatkan tahap activity pembentukan protein sperma tozoids (Spermatogenesis)
  11. Meningkatkan paras Testosteron
  12. Meningkatkan kesuburan
  13. Mengawal berat badan, merendahkan kolesterol, lemak dan mengelakkan masalah jantung
  14. Memperbaiki kualiti tidur
  15. Meningkatkan kepekaan atau fokus
  16. Anti penuaan
TESTIMONI PRO RIGHT
TESTIMONI PRO RIGHT
Bersyukur dan gembira! Begitulah dapat diluahkan perasaan oleh seorang suri rumah, Puan Aida Ahmad dari Selayang, dekat sini apabila melihatkan suaminya seorang yan g pasif ketika diranjang, kembali 'aktif' setelah menggunakan produk Surebest PRO RIGHT

Menurut Aida, hampir 6 tahun usia perkahwinan mereka, beliau tidak pernah merasa 'puas' ketika bersama suaminya di sebabkan masalah suaminya yang sudah 5 tahun menghadapi masalah ejakulasi dan yang berkaitan.
"Akak sendiri pun hampir putus asa sebenarnya sebab dah mencuba membeli bermacam-macam produk lelaki untuk dihadiahkan kepada suami akak. Tapi hasilnya langsung tak nampak.


Tapi satu hari bila akak beli akhbar Media Terkini, akak agak tertarik dan membeli seunit surebest ini. Pada hari pertama penggunaannya,belum nampak hasilnya. Akak mula menjadi 'fed-up'. Dalam fikiran akak, semua produk lelaki ni sama saja. Tapi apa yang mengejutkan akak, selepas seminggu , akak mula merasai kelainannya. Suami akak mula 'aktif'.Akak terkejut sangat.akak betul-betul gembira!,"cerita Aida penuh semangat ketika ditemui wartawan

Ketika diminta menceritakan kembali keadaan suaminya sebelum ini, menurut Aida, hanya tahun pertama perkahwinannya sahaja, ia terasa bahagia ketika bersama suaminya. Tetapi lama-kelamaan 'prestasi' suaminya mula menurun."Sejak itulah, apa sahaja produk lelaki yang dijual, akak belikan untuk suami. Dia pun cari jugak. Tapi satu persatu produk yang dibeli tidak mendatangkan hasil. Kalau tengok iklan dalam internet, bukan main lagi tukang jualnya. Siap berkopiah lagi bagi meyakinkan produk yang dijual tapi langsung tak ada hasil.

Tapi syukurlah bila akak terbaca cerita dalam akhbar tabloid tempatan berkenaan produk surebest ini. Memang power!!," ujar aida lagi.
Aida seterusnya menasihatkan kaum wanita yang mempunyai suami bermasalah sepertinya, agar mencuba produk Surebest PRO RIGHT ini dan dihadiahkan pada suami.

"Akak tahu ramai orang lelaki yang ego dan tak mahu orang tahu masalah kelelakian mereka. Tapi yang akan menjadi masalahnya ialah isteri masing-masing. jadi, akak menasihatkan sesiapa sahaja lelaki yang mempunyai masalah terutama 'cepat' tewas, bolehlah mencuba produk ini , PRO RIGHT, "kata Aida sambil ketawa.




MEMANG HEBAT

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...