Jul 22, 2013

Peluang niaga dropship stemtech AFA Extract

Peluang Perniagaan Stemtech ,dropship stemtech
Peluang niaga dropship stemtech AFA Extract. Anda dapat 2 peluang bila anda join kami di stemtech. pertama peluang kesihatan yang baik, kedua peluang menerokai pemasaran dalam malaysia dan global atau luar negara. Stemtech ialah syarikat kukuh dengan produk stemtech yang terbaik.

APA YANG ANDA DAPAT BILA SERTAI STEMTECH
  1. Kesihatan, jika anda guna produk stemtech untuk diri atau rawatan dengan harga ahli
  2. Anda akan dapat laman web dalam 2 bahasa, English dan Bahasa, dalam web itu anda akan di sediakan maklumat lengkap produk, testimoni dan kedai jualan yang lengkap, atau shopping cart. 
  3. Penghantaran dilakukan pihak stemtech, yang menarik 24 buah negara ada cawangan stemtech. 
  4. Pengiraan point akan dikira secara auto bila ada pembelian melalui web anda.
  5. Contoh web saya http://fauziahmad.stemtechbiz.com.my 
  6. Contoh web dalam bahasa http://fauziahmad.stemtechbiz.com.my/malay/
  7. Contoh web saya untuk global market

Susulan penganugerahan industri yang dimenanginya pada tahun sebelumnya, Stemtech telah menerima pengiktirafan nasional pada 2010 yang meletakkan namanya dalam senarai 5,000 syarikat pemilikan persendirian yang berkembang paling cepat di Amerika (dengan mendapat tempat 1,484 dari keseluruhan 29 juta syarikat

Peluang Perniagaan Stemtech
Di Stemtech, kami tidak menjual rangkaian produk kami di kedai-kedai atau pasaraya. Sebaliknya, kami membayar Pengedar Bebas - individu seperti anda - untuk menyebarkan dan berkongsi produk-produk serta peluang perniagaan kami dengan orang-orang lain. Pasukan Pengedar global kami merangkumi segenap lapisan masyarakat - pelajar, doktor, pesara dan ibu bapa di rumah kini boleh bersama-sama menikmati manfaat peluang perniagaan Stemtech.

Untuk para Pengedar, kami menyediakan peluang bagi memperoleh pendapatan berkekalan serta keupayaan untuk mencipta masa depan yang lebih bebas, lebih terjamin dan lebih menepati impian anda!
“Tidak sukar untuk anda menjadi Pengedar Stemtech yang cemerlang - ia umpama proses semula jadi. Sesiapa sahaja boleh berjaya dalam perniagaan ini.”
- Susan & David D., USA


 
Anda Mengusahakan Perniagaan untuk Diri Sendiri, namun Anda Tidak Bersendirian
Anda tidak memerlukan sebarang bakat istimewa atau pengalaman untuk berjaya dalam Stemtech kerana kami memiliki alat-alat bantuan pemasaran dan latihan profesional yang luas, serta sebuah jabatan Khidmat Pengedar yang berpengetahuan untuk menyokong usaha anda. Alat-alat bantuan yang tersedia termasuklah CD dan DVD, brosur dan jurnal, Panduan Kejayaan langkah-demi-langkah - serta laman web profesional yang khusus dan lengkap dengan video dan troli membeli-belah online. Anda boleh berkongsi maklumat Stemtech dengan mudah bersama rakan-rakan niaga anda di tempat lain...sama ada ianya hanya terletak di seberang jalan atau nun jauh di seberang lautan.

Kisah-Kisah Kejayaan

Saya, isteri dan tiga anak pernah tinggal dalam treler. Stemtech telah memberi kami peluang yang sungguh menakjubkan. Kami baru saja berpindah ke sebuah rumah yang dilengkapi tiga bilik tidur dan dua bilik air, serta dihiasi laman ros yang mekar. Saya menggelarnya "rumah yang Stemtech bina.”
- Phyl F., USA
 
“Sebelum ini, saya dan suami hanya bekerja sebagai pemandu trak. Stemtech telah mengubah kehidupan kami dengan mendadak! Saya amat gembira dan berpuas hati kerana dapat membantu orang lain. Saya akan terus melakukannya sepanjang hidup saya!”
- Lena & Tony S., Canada


Segalanya Tersedia dengan Sempurna
Kami mempunyai pasukan pengurusan yang berpengalaman luas dan komited serta rangkaian produk yang laris dan eksklusif yang tersedia tepat pada masanya bagi merebut peluang yang dijanakan oleh media masa berkaitan industri sel stem. Trend pasaran kini membawa Stemtech lebih dekat ke arah ledakan pertumbuhan yang lebih pesat apabila kami kian dikenali di seluruh dunia sebagai SATU-SATUnya Syarikat Nutrisi Sel Stem.

Kini, kami sudah beroperasi di lebih dua puluh empat negara dan bilangan ini dijangka akan bertambah setiap tahun. Stemtech menawarkan peluang yang sungguh besar dan global untuk anda - peluang seumur hidup. Kami menjemput anda untuk menyertai kami dan mula membina masa hadapan yang cerah dengan Stemteh hari ini !

Bagaimana Impian Masa Hadapan Anda dengan Stemtech?
Untuk mencapai kejayaan, salah satu langkah paling penting yang anda harus lakukan ialah memikirkan dan menentukan masa hadapan anda dengan syarikat ini. Sebagai ahli pasukan Stemtech, anda mempunyai tiga pilihan menarik yang boleh membawa kepada masa hadapan yang cemerlang. Anda boleh menyertai kami sebagai Pengguna Produk, Penjana Pendapatan atau Pemimpin Kerjaya.
  • Pengguna Produk Stemtech
    Sebagai Pengguna Produk, anda telah memilih untuk menggunakan produk Stemtech bagi tujuan peribadi. Terdapat dua pilihan pembelian yang disediakan; 1) anda membeli produk pada harga runcit, atau 2) anda menjadi Pengedar dan membeli produk pada harga borong.

  • Penjana Pendapatan Stemtech
    Penjana Pendapatan digambarkan sebagai individu yang melalui kehidupan yang sibuk dan sedang mencari peluang yang menarik untuk memperoleh pendapatan sampingan. Ia lazimnya terdiri daripada pelajar, ibu bapa yang tinggal di rumah, pekerja separuh masa dan pekerja sepenuh masa yang bersemangat tinggi. Penjana Pendapatan boleh terus menjalani gaya hidup sedia ada di samping berpeluang untuk menikmati pendapatan tanpa had dengan Stemtech!

  • Pemimpin Kerjaya Stemtech
    Pemimpin Kerjaya ialah usahawan yang bercita-cita tinggi yang berhasrat untuk mewujudkan perniagaan di rumah sepenuh masa dengan Stemtech. Mereka juga mempunyai semangat yang kental untuk berjaya sebagai profesional dan ingin diiktiraf di atas prestasi yang cemerlang. Matlamat utama Pemimpin Kerjaya ialah jaminan atau kebebasan kewangan.
Untuk maklumat lanjut mengenai peluang Stemtech, klik di sini
PELUANG GANJARAN AHLI STEMTECH

Membawa Harapan untuk Masa Hadapan yang Lebih Baik

Pelan Ganjaran Stemtech menawarkan anda beberapa cara yang menarik untuk menambah pendapatan di samping menikmati keuntungan runcit dengan memasarkan produk Stemtech.

Program FastStart


Program "Unilevel" Autoship


Program StepUp Generasi


Dana Bonus Global

rugu kalau tak join kami. free web, KLIK UNTUK MAKLUMAT LANJUT

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...