Aug 6, 2011

PELUANG NIAGA ONLINE DENGAN SMARTHERBS

Saya ingin memperkenalkan peluang peniagaan baru secara online, anda boleh daftar di sini percuma. Produk menarik dan mudah dijual. Antara produk SmartHerbs ialah Kopi Barli, Susu Kambing, Kopi Tongkat Ali, Kopi Kacip Fatimah, Losyen Pati Halia. Lihat Gambar Produk: Siapa smartherbs, sila baca di bawah.
SUSU KAMBING

Smart Herbs memulakan perniagaannya sebagai agen pemasaran bermula dari bulan Mei 2007. Smart Herbs telah menubuhkan Smart Herbs Manufacturing (NS0034545-V) untuk mengeluarkan produk sendiri pada bulan Disember, 2007.
KOPI BARLI BERKHASIAT

Di atas sambutan yang baik dari pengedar dan pengguna produk Smart Herbs, maka Smart Herbs Sdn Bhd ( 802450 A) telah ditubuhkan dengan tujuan khas ia itu untuk bergerak di dalam bidang PEMASARAN BERBILANG TINGKAT. Smart Herbs Sdn Bhd kini dalam rangka memperhebat perkembangan syarikat untuk menjadi sebuah syarikat MLM yang berdaya saing bukan sekadar di Malaysia bahkan di peringkat antarabangsa.

Keahlian Smart Herbs adalah untuk se umur hidup. Setiap pengiraan Bonus tidak menggunakan nilai PV atau BV tetapi dikira terus dari harga jualan. Ini memudahkan ahli untuk memahami pelan pemasaran dan mengelakkan dari sebarang kekeliruan.

Target jualan ( maintain ) yang rendah iaitu RM 44.00 sebulan membolehkan ahli terus aktif tanpa sebarang tekanan. Ahli yang gagal mengekalkan Target jualan bulanan tidak akan mendapat Bonus Rangkaian atau Bonus Pangkat akan tetapi ianya tidak akan kehilangan status keahliannya. Bonus-bonus tersebut akan di bayar kembali sekiranya ahli tersebut kembali mengekalkan prestasi jualan bulanan.

Kami ada PLAN MUDAH & MENARIK untuk anda, PLAN USAHAWAN & MLM, anda join awal-awal... Lebih pendapatan jika anda memperkenalkan kawan-kawan kepada peluang hebat iniLihat plan pemasaran

Sistem Secara Online
Kini anda mampu menarik nafas lega kerana anda tidak perlu bersusah payah untuk bersemuka dengan prospek anda lagi kerana di SmartHerb2u.Com kami telah menjalankan bisnes ini secara online sepenuhnya. Dengan ini secara tidak langsung dapat menjimatkan masa & kos anda! Apa yang anda perlukan hanyalah sebuah komputer/laptop & capaian internet (seperti yang anda telah ada sekarang!!

24 Jam Sehari & 7 Hari Seminggu

Kami akan menjamin kestabilan program ini akan tetap diakses pada setiap masa sepanjang 24 jam sehari dan 7 hari seminggu (walaupun ketika itu anda sedang tidur!)

JANGAN RISAU, kami berikan anda laman web promosi PERCUMA, cuma minta kawan-kawan anda buka laman web anda. Senang kan...? Boleh SMS atau email kepada mereka. Kami bantu dengan system auto-downline yang hebat. Maknanya anda akan dapat limpahan downline dengan cepat dari tajaan upline anda. Anda akan mempunyai URL sendiri contoh seperti URL penaja anda hari ini http://www.smartherb2u.com/?id=fauzi anda boleh buat promosi gunakan URL anda sendiri secara percuma.

Ok Jangan Tunggu lagi DAFTAR DI SINI


 



 

1 comment:

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...