Aug 10, 2011

Apa kata Yusri Lisa kahwin Sam

Apa kata Yusri  Lisa kahwin Sam !! , Aku terkejut juga, bila baca berita tentang perkahwinan Lisa suraini dan Sam, he kenapa terkejut pula, ya lah, kan sebelum ini Yusri KRU Pakwe Lisa, ini dah sah belot, tak patut lisa ni, lihat gambar perkahwinan mereka, cantikkan. He ramai peminat yang kecewa dengan lisa. Apa kata Yusri KRU tentang perkahwinan Lisa Sam ini !!!!... ?

Lihat Gambar Perkahwinan Lisa dan Sam

lisa kahwin sam

lisa kahwin sam dan filem sam

lisa kahwin sam, filem sam

Yusri hanya tersenyum pada lisa, apabila isu ini keluar, he kenapa pula, sedangkan Yusri sedang hangat bercinta dengan Lisa.

YUSRY dan Lisa, komen yusri sam,

Semuanya kerana Lisa dan Sam hanya berlakon dalam filem saya amat mencintaimu (SAM)

Sinopsis filem SAM
SAM terbitan Skop Productions mengisahkan tentang Sam yang bekerja di sebuah syarikat percetakan mencintai Lisa yg jugak rakan sekerjanya. Sementara tu Lisa sering diganggu oleh Haikal dan menimbulkan konflik dan pergaduhan antara Sam dan Haikal. Dalam pada tu muncul pulak lelaki hensem bernama Jefri yang menaruh hati kepada Lisa. Para pelakon dalam filem ni ialah Shaheizy Sam, Lisa Surihani, Syamsul Yusof, Azad Jazmin, Neelofa, Nasir Bilal Khan, Lydiawati, Harun Salim Bachik, Mubarak Majid dan Fimie Don. Skrip untuk filem SAM diolah sendiri oleh Shafiq dan dibantu oleh sepupunya. Kredit to thehitman.nazri

2 comments:

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...