Aug 27, 2013

C-PINTRASS - Nutrien Cerdas Minda

C-PINTRASS - Nutrien Cerdas Minda  

C-Pintrass ialah Nutrien Cerdas Minda yang di keluarkan oleh syarikat Bumiputera Muslim, Anjung Hikmah Sdn Bhd. ditubuhkan pada tahun 23 November 2004, iaitu sebuah syarikat Sendirian Berhad. Pemilik ekuiti 100% bumiputera Anjung Hikmah ditunjangi oleh kumpulan pengurusan yang cukup berpengalaman dan agresif.

Sebagai sebuah syarikat yang membekal dan mengedar produk Homeopathy kami telah berdaftar dengan pihak Kementerian Kesihatan Malaysia. Anjung Hikmah mempunyai pengalaman luas dalam perubatan Homeopathy selama lebih kurang 15 tahun.

Kajian klinikal selama 5 tahun telah membuktikan produk mempunyai kesan yang positif kepada semua peringkat usia pengguna.

Anjung Hikmah telah mengikat kontrak dengan Polens (M) Sdn Bhd sebagai pengilang. Produk Anjung Hikmah dikilangkan di kilang yang bertaraf GMP (Amalan Pengilangan Terbaik).

Kilang ini juga mendapat pengiktirafan ISO 9000-2001 (Kecekapan dan Kualiti Pengeluaran Bermutu Tinggi), Kekuatan kapasiti kilang mampu menampung pengeluaran sehingga 50,000 hingga 100,000 botol sebulan yang dapat menampung stok pasaran bagi seluruh Malaysia dan antarabangsa.

Produk ini juga telah mendapat pengesahan HALAL daripada JAKIM. C-Pintrass telah disahkan tidak mengandungi bahan – bahan yang memberi kesan sampingan yang negatif kepada pengguna. Pengesahan ini dikeluarkan oleh ALS Technichem (M) Sdn Bhd .

InsyaAllah C PINTRASS berfungsi melegakan keletihan dan memberi kepintaran kepada minda, hilang bebal otak, menguatkan daya ingatan dan memulihkan gangguan dan ketenangan minda. Digunakan secara homeopati sebagai makanan kesihatan untuk membantu meningkatkan kecergasan mental dan fizikal serta melegakan keletihan saraf, lemah daya tumpu (concentration), daya ingatan (memory), tegang fikiran (stress), gugup (anxiety), gementar (nervous) dan menambah tenaga -


 See more at: http://halalmalls.my/?li=18&p=cerdas_minda

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...