Mar 23, 2012

HARGA REVIEW SAMSUNG GALAXY Y

REVIEW SAMSUNG GALAXY Y
Hari ini REVIEW SAMSUNG GALAXY Y. Memulakan hidup baru anda pintar dengan SAMSUNG GALAXY Y muda, pengguna mudah alih yang dinamik di mana saja yang mahu kekal berhubung dan yang berkaitan. Semua loceng & wisel telefon pintar Android yang dipacu dengan aplikasi yang menarik, lebih cepat muat turun, sambungan Wi-Fi UI lebih intuitif, menarik. Mengakses aplikasi berasaskan web dan Internet mudah alih tidak pernah menjadi semudah itu bagi generasi baru sentiasa bergerak. Model ini termasuk besar 3 "paparan dan papan kekunci QWERTY tetapi masih kekal padat.
REVIEW SAMSUNG GALAXY Y
Pelbagai warna pilihan memenuhi pelbagai keperluan anda. Padankan warna dengan cordination atau mood anda hari ini, dan luahkan perasaan anda dengan Samsung GALAXY Y. belakang 5 berwarna berbeza penutupnya datang di dalam kotak-

Prestasi berkuasa memenuhi bergaya, reka bentuk yang kompak dalam pemproses Y. GALAXY Kuat, lebih cepat muat turun kelajuan 7.2Mbps menjadikan ini sudah pemenang. Tambah faktor bentuk yang menarik padat dan 3 "skrin untuk tontonan yang cukup video dan bermain permainan dan anda benar-benar di atas.

Paling up-to-date Android sistem operasi menyediakan pengalaman pengguna yang lancar menghamburkan kata-kata oleh perkhidmatan Google Mobile menakjubkan bahawa antara muka aplikasi berasaskan web dengan pilihan kehidupan sebenar di masa lapang hiburan, dan pilihan gaya hidup. Hab sosial mengintegrasikan teks, mesej, emel dan kemaskini SNS ke dalam makanan satu kronologi yang boleh diakses pada bila-bila masa. Free Samsung Apps (dan juga dibayar) berguna dan yang tidak ternilai, dan membuat hidup anda lebih mudah dan lebih menyeronokkan.

Nikmati TouchWiz visual menangkap UI dan impoved pengguna antara muka yang lebih berwarna-warni. Anda boleh menyesuaikan sepenuhnya skrin utama anda kerana anda tahu yang terbaik yang mempunyai, aplikasi dan kandungan ar yang paling penting untuk anda. Sentuhan multi-fungsi zoom untuk melayari web untuk memperbesar ebpages untuk menangkap setiap butir-butir. Anda juga boleh mencari aplikasi dan senarai kenalan anda dengan teks atau suara untuk mencari apa sahaja atau sesiapa sahaja yang anda mahu.



Berasa super yang berkaitan dengan kedua-dua pilihan wayarles dan berwayar sedia untuk GALAXY Y. Tiada kebimbangan tentang mendapatkan di Internet dengan Wi-Fi (b / g / n) untuk sambungan tanpa wayar yang lebih stabil dan selamat supaya anda akan dapat menghantar dan mengakses andaakaun dalam talian pada bila-bila masa. Permohonan tethering juga membolehkan sambungan Internet tablet atau komputer riba anda melalui telefon bimbit anda.

Jenis oleh SWYPE cepat
Texting adalah lebih seronok dan mudah pada papan kekunci QWERTY yang besar maya dengan Quicktype oleh teknologi SWYPE untuk harfiah mengesan surat dalam gerakan berterusan tunggal.

Mengambil gambar dengan Kamera 2MP dan saham di SNS segera

Apabila anda mahu mendengar muzik, hanya memasukkan alat dengar untuk Samsung GALAXY Y, 3.5mm Telinga jek sesuai dengan fon telinga biasa, fon kepala dan pembesar suara mudah alih

HARGA - RM459.00 TAHUN 2012

4 comments:

  1. katne sy leh dptkn hp ni dgn hrga 459 ni? sufie2007@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. ada jual secara online klik , http://www.superbuy.my/shop/p-85825-samsung-galaxy-y-free-4-case-2gb-sd-card.aspx?gclid=CL_v0onqhLACFUYb6wod-U80lw&

    ReplyDelete
  3. ramai yang jual RM390. Adakah ianya TIRUAN CHINA?

    ReplyDelete
  4. mungkin ya mungkin tidak. ori ada gerenti letter

    ReplyDelete

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...