Sep 9, 2011

Rumah Urut Pusat Maksiat Negara

Rumah urut tumbuh 85% di selangor
Rumah Urut saya boleh katakan, pusat maksiat negara. Apa komen anda ?. Saya kata begitu kerana selain urut batang, mereka akan melakukan seks, nama sahaja rumah urut, tapi mereka menyalah guna lesen yang di beri untuk urut kesihatan dan urat tergeliat. Harian Metro melaporkan kegiatan meningkat amat tinggi, lihat laporan di bawah.


KUALA LUMPUR: “Kita memandang isu rumah urut bukan lagi perkara biasa tetapi ia adalah satu isu yang sangat serius. Ini kerana peningkatannya amat ketara dengan pertambahan sebanyak 85 peratus membabitkan lebih 200 rumah urut yang wujud di Selangor,” kata Presiden Malaysian Beauty Therapy Association, Prof Dr Clara L Chee.

Beliau berkata demikian ketika diminta penjelasan mengenai kadar pertumbuhan rumah urut di Selangor yang mana kegiatan itu berselindung di sebalik pusat kecantikan dan rawatan refleksologi, selain kewujudannya adalah di kawasan bandar baru.

Katanya, walaupun pengusaha pusat kecantikan memperoleh lesen sah daripada pihak berkuasa tempatan (PBT) namun kebanyakan menyalahgunakan lesen berkenaan dengan menjadikan sebagai pusat urut, selain menawarkan perkhidmatan seks.

“Kita bimbang masalah itu akan menular di kalangan masyarakat kerana mereka menawarkan harga serendah RM50 bagi sekali perkhidmatan.Jika masalah itu tidak dikawal ia akan terdedah kepada kanak-kanak, malah turut dilanggan pelajar universiti,” katanya.

1 comment:

  1. Iye betul tu, kat tempat aku dah ada dekat 5 buah rumah urut macam ni, dia biasa guna ayat kalau nak 'urut batin' pun boleh.

    ReplyDelete

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...