Sep 25, 2011

Kerana Duit Sanggup Jual 'POEN'

Kerana ingin mendapat kemewahan 3 beradik ini sanggup dan tergamak jual tubuh pada semua lelaki. Kerana  limpahan wang yang mampu diraih dengan mudah juga membuat ada antara tiga beradik liar dari Georgetown, Pulau Pinang itu rela menjadi “call girl” bagi dengan melayan lelaki kaya, kacak dan berkereta mewah hingga ke ranjang.

Aiza, Lily dan Shila adalah 3 beradik yang telah rosak akibat di noda Jantan, kerana cetek pengetahuan agama mereka sanggup melakukan perkara terkutuk ini. Inilah realiti anak mudah yang rapuh pegangan agama hingga sanggup jual tubuh mereka.

Dengan hidup yang bergelumang dosa, adik keempat saya juga sering berkunjung ke rumah saya kerana menyambung pelajaran di universiti tempatan di Shah Alam. Setiap hujung minggu, dia akan datang ke rumah saya bagi menikmati kehidupan sosial seperti kami. Shila tidak berminat melakukan hubungan seks berbayar tetapi dia lebih cenderung secara ringan-ringan.

Saya terfikir, adakah dosa saya ini diwariskan kepada dua adik saya dan apakah ibu bapa masih mahu menerima kami selepas mereka tahu kegiatan kami? Saya dan Aiza tidak berani menjejak kaki ke rumah di kampung dan pulang hanya pada Aidilfitri.

Selepas memohon ampun dan maaf, kami terus pulang ke ibu kota. Panas rasanya berada di kampung.”


Itu sebahagian cerita panas yang sempat saya baca di Harian Metro hari ini.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...