Sep 19, 2011

Myvi SE 1.5, Hebat Kuat Gaya

Myvi 1.5L SE, gaya hebat
Myvi itu dikuasakan oleh unit enjin sama yang boleh didapati pada model Perodua Alza. Namun, ia telah menerima talaan baru bagi disesuaikan dengan karekter pemanduan Myvi. Enjin berkod 3SZ-VE itu mampu menghasilkan kuasa maksimum 76kW @ 6,000rpm dan tork puncak 136Nm @ 4,400rpm. Bagi memberi lebih banyak pilihan kepada pengguna, Myvi 1.5 SE dan Extreme didatangkan dengan transmisi manual atau automatik.Myvi SE 1.5, Hebat Kuat Gaya

Perodua juga akan memulakan pengeksportan Myvi ke beberapa buah negara termasuk Mauritius dan Sri Lanka. Namun, jumlahnya tidaklah besar. Hanya di antara 10 hingga 20 unit sebagai strategi untuk menembusi pasaran dan mengetahui minat pengguna terhadap Myvi di sana.

Sebelum ini, Perodua sudah mengeksport sebanyak 2,500 hingga 2,700 uniy Myvi ke Indonesia dengan memakai lencana Daihatsu Sirion.

Bagi yang mahu membuat tempahan Myvi 1.5L, anda boleh berbuat demikian di mana-mana 178 bilik pameran Perodua di seluruh negara. Demi memberi peluang kepada orang ramai untuk melihat Myvi SE dan Extreme secara lebih dekat, semua bilik pameran Perodua akan dibuka hingga lewat malam.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...