Oct 23, 2014

Testimoni Tilam Terapi Contiago Tilam Zhulian

harga tilam zhulian, price tilam contiago, SPEC TILAM TERAPI ZHULIAN, testimoni zhulian, testimoni contiago
Testimoni Tilam Terapi Contiago Tilam Zhulian. Banyak testimoni positif dari pengguna  Tilam Terapi Contiago Tilam Zhulian ini. Ini kerana banyak manafaat dari produk unik ini. lihat testimoni tilam terapi contiago. spec tilam klik

Testimoni Tilam Terapi Contiago Tilam Zhulian
harga tilam zhulian price tilam contiago
TESTIMONI TILAM TERAPI BIO ION CONTIAGO

1. Terima kasih banyak kepada Syarikat ZHULIAN kerana rangkaian produk kesihatannya ~B’YOUNG, LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGOBEYOND WATER, KOPI PRACAMPUR DENGAN LINGZHI & TEH HIJAU, SERBUK JUS DAUN GANDUM VEGI VERAROYALMIX dan HOMSWEET membuatkan saya kembali bersemangat untuk meneruskan kehidupan. Akhirnya saya disahkan bebas dari penyakit kanser dan penyakit kronik lain.

SM NORAISHAH BT HJ MOHD JOHAN, 28-01401878 (Penghidap barah payu dara dan tiroid)

2. Selepas memulakan Program BSI+ dan menggunakan LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO selama 3 bulan, berat saya turun daripada 69 kg kepada 60kg. Di samping itu, kulit wajah saya semakin halus, gebu manakala jeragat dan jerawat mulai pudar.

SM JULIA BT MOHD ZAWAWI , 28-02188437 (Penghidap Obesiti dan Sindrom Pra-Haid)


3. Saya dapat tidur dengan lebih nyenyak, bernafas dengan lebih baik dan memakai kasut tumit tinggi tanpa rasa sakit lutut selepas menggunakan produk-produk hebat sepertiB’YOUNG, LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION tilam terapiutik CONTIAGOBEYOND WATER dan BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER.

DSM SITI KHAIRULBARIAH BT SAHBUDIN, 28-01609629 (Penghidap asma, insomnia dan pra-osteoporosis)

4. Selepas enam bulan saya amalkan B’YOUNGSS SOLUTION, LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO dan BEYOND WATER, berat badan menurun daripada 84 kg ke 65 kg, paras gula menurun daripada 28 mmol/L ke 8-9 mmol/L.

SE SITI AJAR BT HASHIM, 28-02479125 (Penghidap obesiti dan kencing manis)

Harga biasa single RM2658.00harga ahli rm2288.00 (SINGLE)
Masuk ahli RM68.00

whatsapp
0124147130
Fauzi

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...