Oct 22, 2014

LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO zhulian

LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO . Tidur yang berkualiti baik penting bagi kita semua, muda atau tua, lelaki atau wanita. Kajian penyelidikan menunjukkan bahawa kualiti tidur kita di malam hari menentukan sama ada tubuh dan minda kita berupaya untuk berfungsi secara optimum dan cekap di siang hari. 

Kekurangan tidur merehatkan menyumbang kepada masalah fizikal, mental dan psikologi, seperti sentiasa kelesuan, mengantuk di siang hari, sukar untuk fokus atau menumpu kepada satu tugasan dan meningkatkan kejengkelan. Apabila kita tidak memperolehi tidur yang merehatkan, besar kemungkinan kita akan mengalami banyak masalah kesihatan lain seperti sakit kepala, penurunan prestasi memori dan fizikal, sakit belakang dan kesakitan otot.

Rangkaian LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO direka khas untuk memberikan anda tidur berkualiti tinggi yang diperlukan tubuh untuk berfungsi pada tahap optimum. Rangkaian terbaru CONTIAGO telah dipertingkatkan dengan lapisan tambahan bahan berkualiti hebat untuk peningkatan tidur lebih baik serta keselesaan tulen dan mewah yang akan membantu mengecas tenaga anda ketika tidur. Set kelengkapan tidur ini akan memberikan anda sekeluarga sokongan tubuh sepenuhnya, keselesaan maksimum serta pelbagai faedah yang memberangsangkan!

SPEC LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO


LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO

LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO

LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO

LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO

LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO

PENGEDAR ZHULIAN, TESTIMONI TILAM CONTIAGO, SPEC TILAM TERAPI ZHULIAN, KHASIAT TILAM BIO ION, TILAM RAWAT SARAF,

TESTIMONI TILAM TERAPI BIO ION CONTIAGO

1. Terima kasih banyak kepada Syarikat ZHULIAN kerana rangkaian produk kesihatannya ~B’YOUNG, LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGOBEYOND WATER, KOPI PRACAMPUR DENGAN LINGZHI & TEH HIJAU, SERBUK JUS DAUN GANDUM VEGI VERAROYALMIX dan HOMSWEET membuatkan saya kembali bersemangat untuk meneruskan kehidupan. Akhirnya saya disahkan bebas dari penyakit kanser dan penyakit kronik lain.

SM NORAISHAH BT HJ MOHD JOHAN, 28-01401878 (Penghidap barah payu dara dan tiroid)

2. Selepas memulakan Program BSI+ dan menggunakan LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO selama 3 bulan, berat saya turun daripada 69 kg kepada 60kg. Di samping itu, kulit wajah saya semakin halus, gebu manakala jeragat dan jerawat mulai pudar.

SM JULIA BT MOHD ZAWAWI , 28-02188437 (Penghidap Obesiti dan Sindrom Pra-Haid)


3. Saya dapat tidur dengan lebih nyenyak, bernafas dengan lebih baik dan memakai kasut tumit tinggi tanpa rasa sakit lutut selepas menggunakan produk-produk hebat sepertiB’YOUNG, LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION tilam terapiutik CONTIAGOBEYOND WATER dan BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER.

DSM SITI KHAIRULBARIAH BT SAHBUDIN, 28-01609629 (Penghidap asma, insomnia dan pra-osteoporosis)

4. Selepas enam bulan saya amalkan B’YOUNGSS SOLUTION, LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO dan BEYOND WATER, berat badan menurun daripada 84 kg ke 65 kg, paras gula menurun daripada 28 mmol/L ke 8-9 mmol/L.

SE SITI AJAR BT HASHIM, 28-02479125 (Penghidap obesiti dan kencing manis)


harga ahli rm2288.00 (SINGLE)
Masuk ahli RM68.00

whatsapp
0124147130
Fauzi


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...