Oct 19, 2014

Mengenai Jam Tawaf Iftinan

Mengenai jam tawaf iftinan. Jam Tawaf Iftinan. 
Ialah jam keluaran One Mega Venture sdn bhd.  Syarikat mengeluarkan beberapa model. Antaranya Iftinan Oyster, Iftinan diamond, Iftinan SK Black, Iftinan Rose. Syarikat juga sedang menyedia banyak lagi rekabentuk jam tawaf jenama Iftinan.

Kelebihan

Aura pemilik puluhan koleksi jam tangan mewah mungkin tidak sama dengan orang yang memakai jam tawaf. Walaupun bentuknya serupa, jarum jam tawaf bergerak selari dengan fitrah dan sunnah iaitu berlawanan arus.

Diperkemas dengan gelombang tenaga yang mampu memberi manfaat kepada kesihatan, jam jenama Iftinan keluaran One Mega Venture ini perlu dijadikan koleksi peribadi. 

Pengarah Urusannya, Muhammad Aidil Junaidi Abdullah berkata, rekaan jam keluaran syarikatnya itu bukan sekadar untuk mengukur waktu, tapi memberi aura positif kepada si pemakai.

“Kita menjalankan penyelidikan dan pembangunan (R&D) selama lebih tiga tahun untuk mengesan daya positif, aura dan kelebihan jam tawaf. 

“Dari sudut sains, apabila kita melihat pergerakan jarum jam berlawanan daripada biasa, persepsi pemakai akan dipengaruhi daya tarikan yang dikawal oleh hipotalamus. 

“Isyarat pertama akan dihantar ke kelenjar pineal untuk rangsangan tenaga penting bagi sistem imun tubuh. Namun kesannya bukan dapat dilihat secara terus melainkan dengan arahan tertentu,” katanya. 

Berkongsi keunikan jenama Iftinan, katanya jam itu dapat menyerap tenaga haba dan mengubahnya kepada gelombang biofizik bagi mening­katkan aktiviti molekul dalam tubuh. 

“Mengikut kajian, jam tawaf ini membantu membersihkan darah daripada radiasi luar yang terperangkap, meningkatkan sistem imun dan hormon tubuh, merangsang daya tumpuan, mengekalkan potensi optimum, mengawal tekanan, meningkatkan semangat serta mencegah kanser. 

“Begitupun, pengguna jam lelaki perlu memakai di pergelangan tangan kanan dan perempuan di kiri,”

Sumber harian metro
5  mei 2014

Lihat seterusnya antara koleksi kami
www.koleksijamtawaf.com

Pertanyaan

Whatsapp
0124147130

Fauzi
Agen jam tawaf iftinan
One mega venture sdn bhd

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...