Sep 20, 2013

PAKEJ AJAR ANAK MEMBACA AWAL

PAKEJ AJAR ANAK  MEMBACA AWAL, Panduan membaca, kaedah ajar anak baca cepat,  Nik Eliani Nik Nawi , VCD ABU ADA AYAM
PAKEJ AJAR ANAK  MEMBACA AWAL MENGANDUNGI

1. SET BACALAH ANAKKU,
2. VCD ABU ADA AYAM,
3. BUKU AJAR ANAK KECIL BACA

Buku Ajar Anak Kecil Membaca Awal.Buku ini ditulis berdasarkan pengalaman Nik Eliani Nik Nawi dan suaminya Othman Ahmad dengan lebih 20 tahun membesarkan anak-anak sendiri seramai 6 orang dan membantu mereka membaca awal, ditambah dengan pengalaman sebagai guru bahasa Inggeris selama 7 tahun.

Kemudian disulami dengan pengalaman mengajar anak-anak kecil membaca secara aktif selama 2 tahun, diperkayakan dengan pengalaman lebih 15 tahun mengendalikan tadika sendiri dan rangkaian tadika swasta, dan disertakan dengan pengalaman lebih 14 tahun memberi kursus kepada ibu bapa dan guru serta mendapat maklumbalas daripada ibu bapa, guru dan pentadbir pendidikan. Kami berharap buku ini dapat menjadi panduan dan tunjuk ajar berguna kepada ibu bapa dan guru yang berminat untuk mengajar anak kecil membaca pada usia awal.

Dapatkan Panduan lengkap mengajar anak membaca yg ditulis oleh Nik Eliani!insyaallah anda akan teruja untuk mengajar anak sendiri membaca..lagi bagus lepas dah baca buku ni, terus ajar anak membaca guna Set Bacalah anakku dan VCD Abu Ada Ayam...pakej lengkap ajar anak membaca

Tips:  beli set buku ni, luangkan masa 10minit ke setengah jam setiap hari/2 hari sekali untuk bersama-sama anak..baru lah set membaca ini sangat berguna dan sangat berkesan...saya guna buku 1 dalam set membaca ni betul2 ikut teknik yg betul...amazing ! anak saya dah boleh baca perkataan menggunakan teknik fonetik ni....

Dengan teknik fonetik, anak2 akan belajar gabung2 bunyi sahaja..dan dalam bacalah anakku hanya ada 28 bunyi sahaja dan mereka akan belajar gabung 28 bunyi ni sahaja...berbanding kaedah2 lain seperi kaedah mengeja zaman2 kita dulu, ada beratus-ratus pola dan suku kata yg anak2 kena hafal dan gabungkan..dan ini menyusahkan anak2 dan melambatkan anak2.

HARGA 1 PAKEJ:
==========
PAKEJ AJAR MEMBACA AWAL

(SET BACALAH ANAKKU, VCD ABU ADA AYAM, BUKU AJAR ANK KECIL BACA)

SET BACALAH ANAKKU, VCD ABU ADA AYAM, BUKU AJAR ANK KECIL BACA)



SET BACALAH ANAKKU, VCD ABU ADA AYAM, BUKU AJAR ANK KECIL BACA)
SET BACALAH ANAKKU, VCD ABU ADA AYAM, BUKU AJAR ANK KECIL BACA)



Harga Jual: RM 83 SM , RM 90 SS (termasuk poslaju)

DAPATKAN HARI INI

PM ATAU SMS SAYA
0124147130
FAUZI

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...