Jun 26, 2013

Pro Right atasi pancut awal

Pro Right atasi pancut awal
Pro Right atasi pancut awal, Bersyukur dan gembira! Begitulah dapat diluahkan perasaan oleh seorang suri rumah, Puan Aida Ahmad dari Selayang, dekat sini apabila melihatkan suaminya seorang yan g pasif ketika diranjang, kembali 'aktif' setelah menggunakan produk Surebest pro right.  Menurut Aida, hampir 6 tahun usia perkahwinan mereka, beliau tidak pernah merasa 'puas' ketika bersama suaminya di sebabkan masalah suaminya yang sudah 5 tahun menghadapi masalah ejakulasi dan yang berkaitan.

"Akak sendiri pun hampir putus asa sebenarnya sebab dah mencuba membeli bermacam-macam produk lelaki untuk dihadiahkan kepada suami akak. Tapi hasilnya langsung tak nampak. Tapi satu hari bila akak beli akhbar Media Terkini, akak agak tertarik dan membeli seunit surebest ini. Pada hari pertama penggunaannya,belum nampak hasilnya. Akak mula menjadi 'fed-up'. Dalam fikiran akak, semua produk lelaki ni sama saja.

Tapi apa yang mengejutkan akak, selepas seminggu , akak mula merasai kelainannya. Suami akak mula 'aktif'.Akak terkejut sangat.akak betul-betul gembira!,"cerita Aida penuh semangat ketika ditemui wartawan kami.


Ketika diminta menceritakan kembali keadaan suaminya sebelum ini, menurut Aida, hanya tahun pertama perkahwinannya sahaja, ia terasa bahagia ketika bersama suaminya. Tetapi lama-kelamaan 'prestasi' suaminya mula menurun.

"Sejak itulah, apa sahaja produk lelaki yang dijual, akak belikan untuk suami. Dia pun cari jugak. Tapi satu persatu produk yang dibeli tidak mendatangkan hasil. Kalau tengok iklan dalam internet, bukan main lagi tukang jualnya. Siap berkopiah lagi bagi meyakinkan produk yang dijual tapi langsung tak ada hasil.

Tapi syukurlah bila akak terbaca cerita dalam akhbar tabloid tempatan berkenaan produk surebest ini. Memang power!!," ujar aida lagi.

Aida seterusnya menasihatkan kaum wanita yang mempunyai suami bermasalah sepertinya, agar mencuba produk Surebest ini dan dihadiahkan pada suami.

"Akak tahu ramai orang lelaki yang ego dan tak mahu orang tahu masalah kelelakian mereka. Tapi yang akan menjadi masalahnya ialah isteri masing-masing. jadi, akak menasihatkan sesiapa sahaja lelaki yang mempunyai masalah terutama 'cepat' tewas, bolehlah mencuba produk ini,"kata Aida sambil ketawa.

Aida seterusnya bercadang untuk menjadi usahawan Surebest ini dan akan mempromosikan kepada seluruh kaum wanita yang mempunyai suami bermasalah

klik untuk lebih info, http://halalmalls.my/?li=18&p=pro_right

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...