Jul 29, 2013

Sebab Wanita Kerat Kemaluan Doktor

Sebab Wanita Kerat Kemaluan Doktor
Sebab Wanita Kerat Kemaluan Doktor, bukan sahaja kemaluan tetapi tekak doktor tersebut. Mesti ada sebab kenapa wanita India ini melakukan perkara ini, dari sudut sosial dan undang undang semua orang kata wanita ini kejam dan salah, tapi wanita ini menderita fizikal dan mental hampir 13 tahun

Ikuti cerita dari New Delhi ini dan kita selami masalah sosial di Negara India.

Pada 2001, dia datang ke rumah saya untuk merawat adik saya.

“Disebabkan kami miskin, dia menunjukkan simpati dan mempelawa saya bekerja di kliniknya pada 2003. “Pernah dia menyuntik saya sebelum merogol saya. Saya menjadi ketagih dengan dadah dan dia mula mengeksploitasi saya secara seksual,” katanya.

Preeti berkata, dia pernah mengadu kepada isteri Chandra mengenai perkara itu, tetapi sebaliknya dia di usir dan dimaki hamun.

“Sebab itulah saya menghantar bungkusan berisi kemaluan suaminya kepada wanita itu,” katanya.

Bercakap mengenai pembunuhan itu Preeti berkata: “Dia menghubungi saya agar datang ke rumah tetamu itu pada 21 Julai lalu. Saya mencampur ubat bius dalam minuman keras yang diminumnya. “Kemudian saya kerat tekak dan kemaluannya dengan pisau bedah,” katanya.

Sementara itu, Pegawai Kanan Polis Kanpur, Superintendan Kanan Yashasvi Yadav berkata, Preeti mungkin sakit jiwa. “Kami akan merayu mahkamah agar dia dirawat,” katanya. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana memberi komen yang menarik. Minta Tulis nama anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...